Nartsism või ajaga kaasas käimine? Oma isiklik Facebooki fännileht.


Kuus kuud tagasi tegin Facebookis MicroLinki Soovitusindeksi teenusele reklaami. Reklaam oli ekraani paremal üleval ääres õndsas üksinduses. Paari nädalane kampaania läks maksma alla 100 krooni ja tõi Soovitusindeki lehele palju uusi kasutajaid. Minu hinnangul oli siis Facebookis reklaamimine vähemalt 10 korda parema price performance-ga kui Google Adwords. Hind oli soodne ja efekt oli märgatav.

Nüüd on ajad muutunud ja kahjuks ei ole enam hetke kus Facebooki parem äär ei oleks täis erinevate ettevõtete fänniks kutsuvaid reklaame. Kahjuks ei kasutata ka Facebooki võimalusi ja tulistamine käib sama (olematu) täpsusega nagu Delfis: "Näita minu reklaami kõigile kes on märkinud asukohaks Eesti."

Järgmiseks trendiks Facebookis saavad olema inimeste fänni-lehed. Näiteks Toomas Hendrik Ilvese fännileht või Peep Vainu fännileht. Ka teised moodsamad poliitikud on juba avalöögi teinud ja omale Facebooki fännilehed teinud. Järgmiseks muusikud, näitlejad ja loomulikult koolitajad-konsultandid.

Selleks, et trendiga kaasas käia tegin ka Facebooki Märt Ridala fännilehe. See on hea koht kus pidada järge kõigi olnud ja tulevate seminaride ning koolituste kohta kus üles astun. Järgmise paari kuu agenda sai mulle endalegi üllatuseks päris tihe.

Comments

Popular posts from this blog

Misconceptions regarding electric cars

2022 - The year of breakthrough of hybrid and remote work. The massive impact this will bring

How to move to Estonia Guide (for ICT consultants, specialists....but for others also)