Wednesday, August 27, 2008

E-teenuste võimalustest kahe reisisaidi näitel

See on külalispostitus Raunolt. Originaaltekst on siin: Kaks huvitavat mugavusteenust reisihuvilistele.

Aadressil http://www.checkmein.eu/ on üks huvitav reisisait, mis pakub 7 eur eest, et teevad sinu eest check-in ära niipea kui lennufirma neti check-in avaneb. Tänu sellele saad meelepärase istekoha alati, ei pea muretsema enne lendu veebi pääsemise pärast et ise check-in teha või lennujaamas check-in järjekorras passima. Toetavad päris suurt hulka lennufirmasid.
Üldisemalt võttes on moraal selles, et kui teenuse protsessi miskil hetkel on tarbija ja teenusepakkuja vahel tarbija jaoks mingisugune ebamugavuskoht, siis avanevad võimalused väikestele veebi-startup firmadele, kes siis suurfirmade teenusprotsessi nurki siluvad (väikese teenustasu eest loomulikult).

Teine tähelepanuväärne sait on www.tripit.com, mis teeb sulle e-maili teel saadetud reserveeringukinnitustest korraliku reisiplaani, koos sihtkoha infoga, google maps kaartide ja muude kellade-viledega.

Sait on omapärane selle poolest, et miskit konto loomise ja sisselogimise protseduuri ei ole - teenusega liitumiseks saada lihtsalt esimene reserveering nende e-mailile edasi ja sinu e-maili nimeline konto luuakse automaatselt. Sait parsib saadetud reserveeringutest lendude info detailselt välja, katsetasin klm broneeringuga, selle tõmbas kenasti sisse. Paari Iberia ja Easyjeti omasid aga mitte. JA siit moraal, et kui tarbijale laekub miskit infot postkasti, siis saadud e-kirju saab kasutada autentimiseks ja konto loomiseks.

No comments:

Post a Comment