Google ei sobi äritarkvara pakkujaks?


Google arendusjuht Sergey Solvanik läks tagasi Microsofti, sest Google äri ja arenduskultuur ei sobi ärirakenduste ja kriitiliste rakenduste haldamiseks. Siin on tema blogi pikem postitus, et miks ja kuidas. Päris huvitav lugemine arendustiimide halduse kohta. Samas siin jälle vastakas uudis sellest kuidas firma kogu täiega Google e-maili peale üle mindi.
Mõned poindid minu kogemusest:
- Arendajatel, kes on pidevalt "on the edge" ja teevad kõike uut ja põnevat on tavaliselt väga raske motiveeruda viimaks "uus ja põnev" rakendus "stabiilseks ja kõigi platvormidega kokkusobivaks."
- Tasuta IT teenust pakkudes alguses kvaliteedile alguses ei rõhuta - tähtis on kiirelt turule tulek ja uute omaduste kiire tarne. Tagasilöögiks on siis see, et kui ühel hetkel on beetast vaja stabiilne versioon teha, siis on kood dokumenteerimata, arhitektuur läbi mõtlemata ja kogu rakendus on sageli mõistlik nullist uuesti kirjutada.
- Teisest küljest kui rakendus on mass-kasutuses (nagu kõik Google rakendused on), siis sa lihtsalt pead paratamatult teda kvaliteetselt haldama ja suur kasutajate hulk lihtsalt iseenesest omamoodi vitsa meetodiga tagab kvaliteetse teenuse. Isegi kui teenus on tasuta mõjub iga katkestuse massimeedias kajastamine teenusepakkujale väga tõsiselt.
Ning lõpuks, Google ei võrdu kõik teised SAAS pakkujad. :-)

Comments

  1. Lugesin Sergey blogi kande läbi. Mis puutub Google'i ja MS'i ohvitsate konkurentsi, siis on Sergeyl täiesti õigus - miljonitele müüdav toode läbib ikka väga karmi kadalipu enne kui seda selliselt müüa saab, et ise suppordi ja kiirete parandusriliisidega ei põle.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Misconceptions regarding electric cars

Last mile delivery revolution in Estonia

How to move to Estonia Guide (for ICT consultants, specialists....but for others also)