Koht kust leida õige autoteenindus: Soovitusindeksi Kiidunurk?
Soovitusindeksi Kiidunurk sai käivitatud peale märtsikuist Kiida teenindajat kampaaniat, milles Soovitusindeksi süsteem mängis juba teist aastat järjest olulist rolli. Nimelt toimus kogu kampaania Soovitusindeksi süsteemi abil ja kõik kampaanias osalevate ettevõtete kiitused olid Soovitusindeksi süsteemis. Kuna selline avalik kiitmine on meeldiv ja kasulik nii ettevõtte juhtide, töötajate kui klientide jaoks, siis otsustasime selle võimaluse ka tööle jätta. Tänaseks on Kiidunurgast saanud meeldivalt aktiivne keskkond, kus võib tihti näha eheda tekstiga kirja pandud toredaid kiitusi.
Näiteks on Kalateraapia kohta kirjutatud järgmist:
See oli väga mõnus elamus! Et kalad Sind "näksivad" on nii kummaline mõte, et see kohe kutsub proovima. Väga hästi sobib seesugune kogemus ka kingituseks
Amserv on aga saanud sellise tagasiside:
Olen jäänud teenindusega rahule, siit tuleb minu küsimus. Minu naisel on Mercedes A-150, Silberauto teenindusega me üldse rahul ei ole, varsti on vaja teha hooldus, kas AMSERV võtab teenindusse ka teise margi autosid? Ootan tagasisidet.
Kuhu viiksid oma auto hooldusesse sina peale sellise tagasiside lugemist?
Selleks, et ettevõte saaks endale tulnud tagasisided Kiidunurgas kuvada peab loomulikult oma klientidelt tagasisidet küsima. See on väga lihtne ja soodne. Tuleb lihtsalt registreeruda http://soovitusindeks.microlink.ee lehel ja hakata süsteemi kasutama. Esimesed 30 päeva on tasuta ja edasi on võimalik valida soodsate kuutasuliste Hõbe (95 eurot/k) või Kuld (190 eurot/k) pakettide vahel või võtta Pronks pakett kus hind sõltub saadud tagasisidede arvust (0,28 senti/tagasiside).
Kiidunurgas on ainult need ettevõtted, kes on selleks nõusoleku andnud ja seal kuvatakse ainult neid tagasisidesid, millele kirjutaja on nõusoleku andnud.
Soovitusindeksi teenuse missiooniks on ei rohkem ega vähem kui maailma paremaks muutmine. Klientide tagasisidega tegelemine teeb teenindust paremaks. Parem teenindus tähendab aga rõõmsamat elu nii klientidele kui klienditeenindajatele ja nii muutubki maailm paremaks!
Näiteks on Kalateraapia kohta kirjutatud järgmist:
See oli väga mõnus elamus! Et kalad Sind "näksivad" on nii kummaline mõte, et see kohe kutsub proovima. Väga hästi sobib seesugune kogemus ka kingituseks
Amserv on aga saanud sellise tagasiside:
Olen jäänud teenindusega rahule, siit tuleb minu küsimus. Minu naisel on Mercedes A-150, Silberauto teenindusega me üldse rahul ei ole, varsti on vaja teha hooldus, kas AMSERV võtab teenindusse ka teise margi autosid? Ootan tagasisidet.
Kuhu viiksid oma auto hooldusesse sina peale sellise tagasiside lugemist?
Selleks, et ettevõte saaks endale tulnud tagasisided Kiidunurgas kuvada peab loomulikult oma klientidelt tagasisidet küsima. See on väga lihtne ja soodne. Tuleb lihtsalt registreeruda http://soovitusindeks.microlink.ee lehel ja hakata süsteemi kasutama. Esimesed 30 päeva on tasuta ja edasi on võimalik valida soodsate kuutasuliste Hõbe (95 eurot/k) või Kuld (190 eurot/k) pakettide vahel või võtta Pronks pakett kus hind sõltub saadud tagasisidede arvust (0,28 senti/tagasiside).
Kiidunurgas on ainult need ettevõtted, kes on selleks nõusoleku andnud ja seal kuvatakse ainult neid tagasisidesid, millele kirjutaja on nõusoleku andnud.
Soovitusindeksi teenuse missiooniks on ei rohkem ega vähem kui maailma paremaks muutmine. Klientide tagasisidega tegelemine teeb teenindust paremaks. Parem teenindus tähendab aga rõõmsamat elu nii klientidele kui klienditeenindajatele ja nii muutubki maailm paremaks!
Comments
Post a Comment