Töötavad protsessid kui püsiv eelis



Lisaks eelmises postituses kirjeldatud brändile on püsivaks ettevõtte konkurentsieeliseks ettevõttes toimivad protsessid. Seda muidugi juhul kui nad hästi toimivad. :-)) Teenindus, müük, arendus ja muu töökorraldus on konkurentsieeliseks, sest nad on:

- Väga pikalt juurduvad. Kuna nende toimimine tähendab muutust inimeste käitumises, siis tähendab nende juurutamine pikka ja sihipärast tööd. See võtab aega mitmeid kuid või aastaid.

- Inimestest sõltuvad. Igat uut inimest on vaja õpetada ja ka kõigile vanadele olijatele pidevalt meenutada reegleid ja korda.

- Pidevalt elus muutuvad. Iga uus inimene, kuid ka klient, leping, seadus võivad põhjustada vajaduse töökorraldust muuta.

- Suhteliselt ebapõnevad, järjekindlust nõudvad ja aeglaselt parenevad. :-) Mälestus uue teenuse turule toomisest või suure diili tegemisest on kindlasti paljude juhtide jaoks palju helgem kui näiteks Configuration Management protsessi juurutamine enam-vähem OK-lt.

Nii, et kui teil on toimivad protsessid mis tagavad teile konkurentidest kõrgema soovitusindeksi, siis võite rahulikult magada ja oma ettevõtte edus kindlad olla. Ärgem ainult siis toimivat töökorraldust lõhkuma minge!

Comments

Popular posts from this blog

Desktop, Android, IoS usage on Recommy.com

How to move to Estonia Guide (for ICT consultants, specialists....but for others also)

Kas see võiks olla Eesti järgmine suur eesmärk?