Töötavad protsessid kui püsiv eelis
Lisaks eelmises postituses kirjeldatud brändile on püsivaks ettevõtte konkurentsieeliseks ettevõttes toimivad protsessid. Seda muidugi juhul kui nad hästi toimivad. :-)) Teenindus, müük, arendus ja muu töökorraldus on konkurentsieeliseks, sest nad on:
- Väga pikalt juurduvad. Kuna nende toimimine tähendab muutust inimeste käitumises, siis tähendab nende juurutamine pikka ja sihipärast tööd. See võtab aega mitmeid kuid või aastaid.
- Inimestest sõltuvad. Igat uut inimest on vaja õpetada ja ka kõigile vanadele olijatele pidevalt meenutada reegleid ja korda.
- Pidevalt elus muutuvad. Iga uus inimene, kuid ka klient, leping, seadus võivad põhjustada vajaduse töökorraldust muuta.
- Suhteliselt ebapõnevad, järjekindlust nõudvad ja aeglaselt parenevad. :-) Mälestus uue teenuse turule toomisest või suure diili tegemisest on kindlasti paljude juhtide jaoks palju helgem kui näiteks Configuration Management protsessi juurutamine enam-vähem OK-lt.
Nii, et kui teil on toimivad protsessid mis tagavad teile konkurentidest kõrgema soovitusindeksi, siis võite rahulikult magada ja oma ettevõtte edus kindlad olla. Ärgem ainult siis toimivat töökorraldust lõhkuma minge!
Comments
Post a Comment