Wednesday, April 8, 2009

Mõnikord on juhi töö tore!

Nagu kõik juhid teavad ja enamik tavatöötajaid ei tea, siis juhi töö on päris raske. Pidevalt tuleb tegeleda mingite jamadega ja ega naljalt keegi ei tule sinuga rääkima kui midagi on hästi või midagi on valmis tehtud. Ikka pöörduvad nii töötajad, ülemused kui ka kliendid sinu poole siis kui on mingi jama.

Aga täna oli minul teisiti. Üks meie projektijuht küsis kliendilt tagasisidet enda projekti kohta ja sai sellise vastuse: Kõik sai tehtud hästi, korrektselt ning õigeaegselt. Ei oska millegi peale kurta. Ma olen üldiselt väga rahul Microlink'i teenindusega. Kõik sujub üsna hästi ja igas küsimuses alati leiame kompromissi mis on igati tore ning koostöö muutub väärtuslikuks mõlemale poolele.
No vaat siis! Kohe päev on päästetud.

Minu nõuanne kõigile juhtidele. Küsige tagasisidet klientidelt. Kui te ei küsi, siis saategi koguaeg teada ainult jamadest. Ning tegelete ainult jamadega. Lisaks on sellise hea tagasiside peale kohe võimalik oma inimesi kiita ja kõik on kohe rõõmsamad.

Kui tagasiside küsimine tundub keeruline, siis ta ei ole seda. Meie kasutame selleks Soovitusindeksi süsteemi mida saavad kõik kasutada. Tagasiside küsimiseks tuleb projekti/töö/teeninduse lõppedes saata kliendile tänukiri ning panna kirja bcc reale soovitusindeks@microlink.ee :-)

P.S. Erinevalt tänasest oleme saanud ka konstruktiivset negatiivset tagasisidet ja see on ka väga kasulik. Saab konkreetselt teada, et mida muuta tuleb ja selle siis ette võtta.

P.P.S. Tegelikult me ju tahame anda tagasisidet eksju. :-)

No comments:

Post a Comment